De Bloemhof

De vereniging

Volkstuinvereniging De Bloemhof ligt in sport- en recreatiepark de Bloemerd in Leiderdorp. De Bloemhof is opgericht in 1979 en bloeit als nooit tevoren. Er zijn zo’n 145 leden die samen tuinen op circa 200 percelen, waarbij het standaardperceel 20 x 5 m telt en sommigen dubbele percelen voor hun rekening nemen.

Voorzieningen en inkoop
Tuinders treffen elkaar op het complex zelf, ’s ochtends in de kantine voor een bakje koffie, of in het informele winkeltje waar allerhande broodnodige zaken te koop zijn. De vereniging regelt ook een gezamenlijke inkoop – dus met korting – van tuindersbenodigdheden, zoals zaden en pootgoed.

Verder schrikken we ook niet terug voor een gezamenlijke barbecue, een nieuwjaarsbijeenkomst of een workshop kerststukjes maken.

Prachtige plek
Kortom: De Bloemhof is een mooie en goedlopende vereniging, al zeggen we het zelf. Een prachtige plek om je eigen groente en fruit te verbouwen en erachter te komen hoeveel beter dat smaakt.

Kom eens een kijkje nemen of lees meteen wat je moet doen om lid te worden.

Het bestuur van VTV De Bloemhof